Hoe zorg je ervoor dat álle betrokken hulpverleners in jouw gemeente, van wijkteammedewerkers tot vrijwilligers en van ambulante zorgverleners tot huisartsen, samen de beste financiële hulp geven?
Het Plinkr Platform helpt gemeenten
en hulporganisaties om de financiële
keten slimmer te organiseren. Zodat meer
inwoners op tijd geholpen worden.
en hulporganisaties om de financiële
keten slimmer te organiseren. Zodat meer
inwoners op tijd geholpen worden.
De platform omgeving voor hulpverleners
De platform app voor inwoners
Hoe het werkt:
1
Meet de huidige situatie.
Zet de Financiële Hulpketen Check in en ontdek wat hulporganisaties al doen op het gebied van financiële hulp.
2
Verdeel de taken.
Stem een taakverdeling af, samen met betrokken partners. Zorg dat iedereen weet welke hulp ze wel én niet hoeven op te oppakken.
3
Vertaal beleid naar uitvoering.
Definieer routes waarmee je taken vertaalt naar toegepaste situaties. Leer van hulpverleners de belangrijkste startpunten en verbeter de onderlinge samenwerking.
4
Verbind het netwerk.
Werk samen in het Plinkr Platform - één methode voor alle betrokken hulpverleners.
5
Meet wat er gebeurt in jouw gemeente.
Bepaal samen met hulpverleners wat jullie willen leren in deze samenwerking.
Meer weten? Lees het krantenartikel over ons werk
in de gemeente Zaanstad.
Deze organisaties en gemeenten werken met het Plinkr Platform